Vriendenloterij |
|
dinsdag 09 september 2008 16:52 Laatst aangepast op dinsdag 23 september 2008 21:35 Met nog maar een paar dagen te gaan, gaat het het finals gevoel alweer kriebelen. De laatste keer deze show brengen en wat voor een show......Wie had dat gedacht ruim een jaar geleden... we zaten druk in de voorbereidingen met wat we precies allemaal met de show zouden gaan doen, diverse keren bij elkaar geweest en op het allerlaatste moment nog net even alles omgegooid. We wisten het zeker het moest een publiekshow worden en door de diversiteit een show die je aandacht blijft trekken. Nu een jaar verder is gebleken dat we voor onszelf ons doel hebben behaald. De show is al op diverse plaatsen erg goed in de aarde gevallen en heeft al heel wat verbazingen, gelach en zeker applaus opgeleverd. En dat is een teken dat het aanslaat!! Wat ook erg leuk is om te zien dat de leden met veel overtuiging deze show spelen en het publiek entertainen. Wat dacht je van HAMSTEREN!!!!! Nog geen één keer is het voorgekomen dat het publiek stil bleef en geloof ons... dat geeft de leden een kick. Ook de diverse jury commentaren door het seizoen heen heeft ons goed gedaan. We kregen complimenten dat we met deze groep een leuke show brengen, dat ze kunnen zien dat wij op onze manier veel plezier bij de leden overbrengen en dat ze dat zelf ook keer op keer uitstralen. Hoe langer ik schrijf hoe meer het kriebelt... het is en blijft toch Finals!! Gewoon nog even lekker repeteren de komende dagen, alles eruittrekken wat er nog inzit en dan naar Dordrecht!! Om vervolgens te kunnen genieten van ons moment!! Het jaar is toch iedere keer weer zo voorbij... maar ook dit jaar zijn we weer een hele ervaring rijker! Ik wens iedereen van Confetti nog een spannende week toe! Hopelijk krijgen jullie allemaal hetzelfde gevoel als ik en dan weet ik zeker dat we gaan knallen zaterdag!! Een trotse voorzitter!!
© 2011 Jeugdkorps Confetti Goes |